پنجشنبه-24شهریور1401-چهل و نهمین جلسه هماهنگی با مدیران بکوجا در استان گلستان – اراده جمعی برای تکمیل شبکه ملی مردمی بکوجا در هفت شهرستان استان گلستان.

به نام خدا

چهل و نهمین جلسه هماهنگی با مدیران بکوجا در استان گلستان اراده جمعی برای تکمیل شبکه ملی مردمی بکوجا در هفت شهرستان استان گلستان

(پنجشنبه 1401/06/24)

روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان مردم‌‌نهاد بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی (بکوجا) از برگزاری چهل و نهمین جلسه هماهنگی میان مدیران بکوجا در شهرستان‌های استان گلستان با دستور جلسه به شرح زیر خبر داد.

دستور جلسه 49امین جلسه بکوجا در استان گلستان

 

براساس این گزارش در این جلسه که به صورت تصویری و از ساعت 22:00 روز چهارشنبه 1401/06/23 برگزار شد، افراد زیر حضور داشتند:

  1. سیدعلی لطفی زاده؛ موسس بکوجا
  2. سید فضل‌اله میرفندرسکی؛ نماینده بکوجا در شهرستان آزادشهر
  3. عید محمد فاروقی؛ نماینده بکوجا در استان گلستان
  4. محمد سبزه؛ نماینده بکوجا در شهرستان گرگان
  5. غلامعلی نورا؛ نماینده بکوجا در شهرستان گنبدکاووس
  6. محمد حیدری؛ نماینده بکوجا در بندر گز
  7. محمد سید ؛ نماینده بکوجا در شهرستان آق قلا
  8. ذبیح‌الله محمودی؛ هماهنگ‌کننده فعالیت بکوجا در استان‌های گلستان و بوشهر
  9. امیرعلی شیخ‌الاسلام‌زاده؛ از دفتر مرکزی بکوجا
  10. فرشته لاله؛ مسئول سامانه‌ها در دفتر مرکزی بکوجا

 

همچنین نمایندگان زیر، به دلایل مختلف موفق به حضور در این جلسه نشدند:

  1. قاسم خدری؛ نماینده بکوجا در شهرستان کردکوی
  2. احمد حاجیلری؛ نماینده بکوجا در شهرستان مینودشت
  3. حاجی آبادی؛ نماینده بکوجا در شهرستان علی آباد کتول
  4. آیناز سیدزاده گوگلانی؛ نماینده بکوجا در شهرستان بندرترکمن



موسس بکوجا- سیدعلی لطفی زاده
عید محمد فاروقیسیدفضل الله میرفندرسکیمحمدحیدری
سید علی لطفی زادهعید محمد فاروقی سیدفضل الله میرفندرسکیمحمد حیدری
محمد سبزهغلامعلی نوراذبیح الله محمودی- همکار افتخاری بکوجا
امیرعلی شیخ الاسلام زاده

فرشته لاله

محمد سبزهغلامعلی نوراذبیح الله محمودیامیرعلی شیخ الاسلام زادهفرشته لاله
 


ضرورت تکمیل شبکه ملی مردمی بکوجا در استان گلستان، برای خدمت به مردم

            در آغاز این جلسه، مهندس لطفی‌زاده، موسس بکوجا، به حاضران خیر مقدم گفت و ادامه داد: در این جلسه، از عموم نمایندگان شهرستانی بکوجا در استان گلستان دعوت کردیم تا با حضور در جلسه، گزارشی از تشکیل و تکمیل شبکه داوطلب ملی-مردمی بکوجا در بخش‌ها و دهستان‌های تابع خود ارائه نمایند تا ضمن مروری بر اقدامات انجام شده تا کنون، انتظاراتی که برای شروع سال زراعی جدید داریم، با ایشان مطرح گردد. 

            لطفی‌زاده ادامه داد: همانطور که مستحضرید، با تلاش‌های ارزشمند مهندس فاروقی در طی یک سال گذشته، نمایندگان بکوجا در 7 شهرستان کار خود را شروع کردند و حدود یک سال است که در خدمت همکاران عزیز هستیم. انتظار ما از نمایندگان بکوجا این است که شبکه‌ای را متناظر با تقسیمات کشوری تشکیل دهند، تا بتوانیم فعالیت ترویجی خود را تا سطح تمام بخش ها، دهستان‌ها و روستاهای استان گلستان گسترش دهیم. بار اصلی فعالیت هم در روستاها می‌باشد و شیوه‌نامه فعالیت نماینده بکوجا در روستاها نیز، آماده و تقدیم نمایندگان محترم شده است.


تکمیل نمایندگان بخش ها و دهستان ها در هشت شهرستان تا نیمه مهرماه 1401

موسس بکوجا آخرین وضعیت تشکیل شبکه داوطلب ملی-مردمی بکوجا در استان را به شرح جدول زیر عنوان کرد و گفت: در حال حاضر برای 8 شهرستان از 14 شهرستان استان نمایندگانی انتخاب شده اند که به دلیل کسالت یکی از ایشان، لاجرم بایستی فرد دیگری برای همراهی با ایشان انتخاب گردد که با ایشان آقای مهندس فاروقی برای انتخاب فرد مذکور صحبت شده است.

وی افزود: برای 7 بخش از 27 بخش و 7 دهستان از 60 دهستان و دو روستا از 1048 روستای استان نمایندگانی معرفی شده اند و امدوار هسنیم تا نیمه مهرماه سال جاری کلیه نمایندگان در بخش ها و دهستان های تابعه در هفت شهرستان آزادشهر، بندرگز، ترکمن، کردکوی،گرگان، آق قلا، گنبد و مینودشت معرفی گردند و به تدریج در هر هفته در ذیل هر دهستان هم نماینده ای در یکی از روستاها معرفی شود.

جدول اماری تعداد نمایندگان انتخاب شده در استان گلستان


فعالیت های مورد انتظار از نمایندگان بکوجا بیش از 5 ساعت در هفته وقت نمی گیرد

            موسس بکوجا با اشاره به روند طی شده در استان گلستان در یک سال اخیر گفت: اکثر شهرستان‌های استان گلستان، حداکثر 2 بخش دارند. لذا از نمایندگان شهرستانی بکوجا انتظار می‌رود که در هر هفته، دست کم دو بار، با این دو نماینده در بخش‌های خود تماس بگیرند و پیگیر حل مشکلات ایشان، در مسیر ترویج استفاده از دانش و فناوری در تولید شوند. وی افزود: اگر شبکه به صورت سلسله مراتبی کار خود را به درستی انجام دهد، در این صورت انتظار می رود تا نمایندگان بکوجا در شهرستان ها در هر هفته با یک یا دوبار تماس تلفنی با نمایندگان بخش های تابعه، امورات را پیگیری و هدایت نمایند و نهایتا هر هفته به یکی از روستاهای تابعه هم سرگشی نمایند که به نظر می رسد این فعالیت ها بیش از 5 ساعت در هفته وقت دوستان را نخواهد گرفت.


پیشتازی شهرستان های بندرگز، گنبد و آزادشهر در معرفی نمایندگان بکوجا

لطقی زاده گفت: آقای مهندس نورا، آقای مهندس حیدری و آقای مهندس میرفندرسکی، در همان هفته‌های اول نمایندگان خود را در بخش‌های تابعه در گنبد کاووس، بندر گز و آزادشهر معرفی کردند و علیرغم گذشت حدود یک سال از معرفی ایشان، استفاده مناسبی از آنان صورت نگرفته است.


انتخاب یک نماینده دهستان برای هر 5 تا 10 روستا

درخواست بعدی از همکاران، معرفی نمایندگان دهستانی بکوجا، توسط نمایندگان بخش‌هاست. با نگاهی به تقسیمات کشوری مشاهده می‌شود که در اکثر بخش‌ها دو دهستان داریم و در هر دهستان نیز، بین 5 تا 30 روستا وجود دارد. پیشنهاد می‌شود برای پیگیری بهتر کارها و کاهش فشار بر نماینده دهستان، به ازای هر 5 روستا، یک نفر هماهنگ‌کننده توسط نماینده دهستان انتخاب و معرفی شود که در این صورت این فرد بایستی به صورت هفتگی با 5 تا 10 نفر نمایندگان روستاهای تابعه تماس تلفنی برقرار و نتایج کارها را پیگیری نماید که وقت چندانی از او نخواهد گرفت.


هر هفته، یک روستا از هر دهستان، به خانواده بکوجا ملحق می‌شود

            سید علی لطفی‌زاده با اشاره به در پیش بودن سال زراعی جدید گفت: ما در هر حال ورود به سال زراعی جدید هستیم و باید بتوانیم از طریق شبکه خود، به کشاورزان دسترسی داشته و ایشان را برای استفاده از دانش و فناوری در تولید ترغیب نماییم. وی افزود: به منظور تسریع در تشکیل شبکه داوطلب ملی-مردمی بکوجا در شهرستان های هفتگانه، از آقای محمودی درخواست نمودیم که در کنار آقای مهندس فاروقی به پیگیری از نمایندگانشهرستان ها،  بخش ها و دهستان ها برای تکمیل هرچه سریع تر شبکه بپردازند و خوشبختانه در 12 روز گذشته ایشان با همه نمایندگانی که تاکنون معرفی شده بودند تماس گرفته اند و به لطف خداوند و با همت دوستان کار تکمیل شبکه در استان وارد جنب و جوش خوبی شده است و امیدواریم که از هفته آینده در هر دهستانی که نماینده آن انتخاب شده است شاهد معرفی نماینده در یک روستا باشیم..


ضرورت فعال بوده شبکه برای توزیع کار میان نمایندگان

لطفی زاده گفت: اگر نمایندگان براساس ساختار تعریف شده معرفی و فعالیت خود را آغاز نمایند در این صورت کار در بین این نمایندگان توزیع شده و انتظار می رود تا از هرکدام از دوستان حداکثر هفته ای 5 ساعت زمان بگیرد، اگرچه نماینده بکوجا در استان که بایستی هر هفته با تمامی شهرستان ها ارتباط برقرار نماید و کارهای آن ها را رتق و فتق نماید و نمایندگان روستاها که برنامه فشرده ده هفته ای برای ارتباط با همه مخاطبین دارند لاجرم وقت بیشتری خواهند گذاشت.

سیدعلی لطفی زاده- غلامعلی نورا- سید فضل الله میرفندرسکی


گزارشی از تکمیل شبکه ملی مردمی بکوجا در شهرستان آزادشهر

            در ادامه جلسه، نمایندگان شهرستانی بکوجا در استان گلستان، به بیان چالش‌ها و دستاوردهای خود پرداختند. سید فضل‌اله میرفندرسکی، نماینده بکوجا در آزادشهر، گفت: مشکل خاصی در تشکیل شبکه ملی-مردمی در این شهرستان وجود ندارد و در روزهای اخیر یک نماینده جدید در دهستان چشمه‌ساران نیز، به آقای محمودی، هماهنگ‌کننده فعالیت بکوجا در گلستان و بوشهر معرفی گردید. بنا داریم در هفته آینده، جلسه‌ای با حضور نمایندگان بخش‌ها و دهستان‌های خود، برای بررسی میزان پیشرفت کار داشته باشیم. هم‌اکنون، تنها معرفی نماینده بکوجا در دهستان نظام‌آباد انجام نشده است که امیدواریم نماینده بکوجا در این دهستان هم طی هفته آینده مشخص گردد. لازم به ذکر است که در شهرستان آزادشهر برای هر دوبخش و سه دهستان از چهار دهستان شهرستان نماینده معرفی شده است و معرفی نمایندگان بکوجا در روستاهای این شهرستان نیز از هفته آینده آغاز خواهد شد

نمایندگان انتخاب شده بکوجا در شهرستان آزادشهر


بررسی روند توسعه شبکه داوطلب ملی-مردمی بکوجا در بندر گز

            سیدعلی لطفی‌زاده با اشاره به آمار اعلامی از سوی نمایندگان بکوجا در شهرستان‌های استان گلستان، ضمن تشکر از آقای محمد حیدری نماینده بکوجا در شهرستان بندر گز که نمایندگاه بخش ها و دهستان های تابعه را در شهریورماه سال گذشته معرفی نموده اند، از ایشان خواست که برای معرفی نمایندگان روستاهای این شهرستان، از طریق نمایندگان بخش‌ها و دهستان‌های خود تاکید بیشتری داشته باشند.

محمد حیدری، نماینده بکوجا در بندر گز، در توضیح وضعیت شبکه ملی مردمی بکوجا در این شهرستان گفت: انتخاب نمایندگان بکوجا در بخش‌ها و دهستان‌ها به خوبی پیش می‌رود و در بخش مرکزی، از یکی از مهندسان گیاه‌پزشک منطقه دعوت کردیم و امیدواریم که از طریق ایشان، در آینده تأثیری بر قیمت سموم کشاورزی هم داشته باشیم. سایر نمایندگان ما در بخش‌ها نیز، تماس سازنده‌ای با آقای محمودی، هماهنگ‌کننده فعالیت بکوجا در استان گلستان و بوشهر داشته‌اند و تنها در یکی از بخش‌های زیرمجموعه شهرستان، احتمالا شاهد تغییر نماینده خواهیم بود. وی همچنین آمادگی خود برای تکمیل هر چه سریعتر شبکه را اعلام کرد.

نمایندگان انتخاب شده بکوجا در شهرستان بندر گز


بررسی روند توسعه شبکه داوطلب ملی-مردمی بکوجا در بندر ترکمن

موسس بکوجا، با توجه به عذرخواهی خانم گوگلانی نماینده بکوجا در شهرستان ترکمن از بابت عدم امکان حضور در جلسه به دلیل کسالت، از همکاری ایشان در تشکیل شبکه ملی-مردمی بکوجا و معرفی نمایندگان دو بخش تابعه شهرستان در هفته جاری تشکر و اظهار امیدواری نمود که این دو نماینده نیز طی هفته آینده، نماینده‌های دهستانی بکوجا در شهرستان بندر ترکمن را انتخاب و معرفی نمایند.

لازم به ذکر است که شهرستان بندر ترکمن از دو بخش، چهار دهستان و بیست و هفت روستا تشکیل گردیده است.

نمایندگان منتخب بکوجا در شهرستان بندر ترکمن



بررسی روند توسعه شبکه داوطلب ملی-مردمی بکوجا در شهرستان کردکوی

مهندس لطفی زاده با اشاره به عذرخواهی آقای خدری نماینده بکوجا در کردکوی به دلیل برداشت شالی و عدم امکان حضور در جلسه، اظهار امیدواری کرد که در این شهرستان که تنها شهرستانی در استان گلستان است که فقط یک بخش دارد، شاهد معرفی هرچه سریعتر نمایندگان در شبکه داوطلب ملی-مردمی بکوجا باشیم و از آقایان مهندس فاروقی و محمودی خواست تا این موضوع را با جدیت پیگیری نمایند.

نمایندگان منتخب بکوجا در شهرستان کردکوی



بررسی روند توسعه شبکه داوطلب ملی-مردمی بکوجا در شهرستان گرگان

            دکتر محمد سبزه، نماینده بکوجا در شهرستان گرگان، با تشکر از توضیحات مهندس لطفی‌زاده و خسته نباشید به همه همکاران بکوجا، گفت: کار در شهرستان گرگان با مقداری تاخیر شروع شد و برای جبران این تاخیر، اینجانب ارتباط کاملی با آقای مهندس فاروقی دارم. شهرستان گرگان، شامل دو بخش، به نام‌های «مرکزی» و «بهاران» بوده و مجموعاً 96 روستا دارد. سبزه با اشاره به تجربۀ کاری خود در جهاد کشاورزی استان گلستان، تاثیر کار ترویجی را بر بهبود عملکرد کشاورزان بسیار موثر دانست و ادامه داد: در بخش مرکزی، از آقای صادق ممتاز، که از همکاران سابق اینجانب هستند دعوت کردیم که نمایندگی بکوجا را بپذیرند و در بخش بهاران نیز، نماینده بکوجا را، به زودی معرفی خواهیم نمود.

دکتر سبزه افزود:  35 درصد از کل جمعیت استان گلستان، در شهرستان گرگان ساکن هستند و تنوع محصولات کشاورزی نیز در آن بالاست. از این رو، این شهرستان ظرفیت بالایی برای توسعه کار ترویجی دارد. وی افزود: کار بکوجا فعالیتی مردم محور و کاملا مردمی است و این وجه تمایز کار ماست که امیدواریم در دستیابی به نتیجه مطلوب نیز، اثرگذار باشد. مهندس لطفی‌زاده نیز، از دکتر محمد سبزه خواست تا نمایندگان بخش ها، دهستان ها و روستاهای شهرستان گرگان را هر چه زودتر معرفی نمایند.

نمایندگان منتخب بکوجا در گرگان



بررسی روند توسعه شبکه داوطلب ملی-مردمی بکوجا در شهرستان آق قلا

موسس بکوجا با توجه به اختلال در ارتباط صوتی نماینده بکوجا در شهرستان آق قلا و عدم امکان دریافت گزارش ایشان گفت: در شهرستان آق‌ قلا 2 بخش و 5 دهستان داریم و از جناب آقای محمد سید، نماینده بکوجا در این شهرستان میخواهیم که روند انتخاب و معرفی نمایندگان خود در بخش‌ها و سپس دهستان‌ها و روستاها را تسریع نمایند.

نمایندگان منتخب بکوجا در آق قلا



بررسی روند توسعه شبکه داوطلب ملی-مردمی بکوجا در شهرستان  علی آباد کتول

نماینده بکوجا در شهرستان علی‌آباد کتول، آقای حاجی‌آبادی هستند که به علت کسالت، بکوجا توفیق همکاری با ایشان را ندارد. ضمن آرزوی سلامتی برای ایشان، لازم به ذکر است که آقای فاروقی، به زودی نماینده جدیدی را برای این شهرستان معرفی خواهند نمود. همچنین در شهرستان‌های گالیکش و گمیشان نیز، بکوجا تا امروز نماینده‌ای نداشته است.

نمایندگان منتخب بکوجا در شهرستان علی آباد


بررسی روند توسعه شبکه داوطلب ملی-مردمی بکوجا در شهرستان  گنبد

لطفی‌زاده در توضیح وضعیت شبکه ملی مردمی بکوجا در شهرستان گنبد با تشکر از زحمات آقای مهندس نورا و جدیت ایشان در معرفی نمایندگان بخش های تابعه شهرستان گنبد در شهریور سال گذشته گفت: در گنبد ، در هر دو بخش نماینده داریم که حالا بایستی در 6 دهستان زیرمجموعه خود، نمایندگان بکوجا را معرفی کنند و از مهندس نورا می‌خواهیم که در این خصوص به نمایندگان خود در بخش‌ها تاکید کنند.

مهندس غلامعلی نورا، نماینده بکوجا در گنبد، با اشاره به سابقه فعالیت بکوجا در این شهرستان گفت: آقای خاکپور و آقای سید موسی، که نمایندگان ما در 2 بخش تابع شهرستان هستند، اطلاع دادند که تغییرات و جابجایی‌هایی در نمایندگان دهستانی خواهند داشت و سپس در هفته آینده، جلسه‌ای با تمام نمایندگان دهستانی گنبد برگزار خواهیم نمود. اینجانب گزارش‌های بعدی را، بعد از جلسات با آقای سیدموسی و آقای خاکپور ارائه خواهم داد.

نمایندگان منتخب بکوجا در شهرستان گنبد کاووس


تغییر الگوی کشت برای چیرگی بر خشکسالی لازم است

مهندس نورا، اشاره‌ای به مشکلات عدم پرداخت مطالبات برخی از کشاورزان در سال زراعی گذشته نیز داشت و با تاکید بر لزوم پیگیری حقوق ایشان گفت: برای موفقیت برنامه ترویجی، بایستی شاهد تغییر الگوی کشت و تغییر دیدگاه کشاورزان منطقه باشیم تا فعالیت تروجی بتواند علی رغم مشکلات ناشی از خشکسالی و تغییر اقلیم بر چالش‌ها فائق آید.


معرفی بکوجا به معاونت سیاسی استانداری گلستان

محمد حیدری نماینده بکوجا در شهرستان بندرگز که در گذشته معاون فرماندار این شهرستان بوده و با همین سمت هم بازنشسته شده است در توضیح اقدامات خود برای معرفی بکوجا به معاون سیاسی استانداری گلستان گفت: در خصوص بند پایانی دستور جلسه، باید بگویم که معاونت سیاسی استانداری گلستان، چندین اداره کل دارد و یکی از آن‌ها اداره کل امور اجتماعی استان است که رسیدگی به درخواست‌ها و مسائل سازمان‌های مردم‌نهاد، در این معاونت انجام می‌گیرد. اینجانب با معاون اجتماعی مدیر کل سیاسی استانداری گلستان، برای معرفی بکوجا به مقامات سیاسی استان گفتگو داشتم و ایشان فرمودند که رئیس سازمان مردم‌نهاد بکوجا، به عنوان یک سازمان مردم‌نهاد ملی، بایستی مجوز و اساسنامه سازمان را برای ما ارسال و نماینده‌شان را نیز، به ما معرفی نمایند تا از طریق این معاونت، به فرمانداران و دهیاران در شهرستان‌ها معرفی شوند. اینجانب پیشنهاد می‌کنم که مدارک فوق، به دست نماینده بکوجا در استان برسد تا ایشان زحمت پیگیری‌های لازم را بکشند. معرفی بکوجا از سوی استانداری، تنها برای اطلاع مقامات سیاسی است و بکوجا هیچ گونه درخواست کمکی از نهادهای دولتی ندارد.

مهندس لطفی‌زاده گفت: بندر گز از شهرستان‌های پیشتاز برای تشکیل شبکه ملی مردمی بکوجا بوده است و انشالله بتوانیم با همت تمامی دوستان، به زودی شبکه نمایندگان بکوجا را در تمام استان تکمیل نماییم و در روستاها نیز، که خط مقدم فعالیت ما هستند نماینده داشته باشیم. در ارتباط با معرفی بکوجا از ظریق وزارت کشور هم، همه اطلاعات لازم از فعالیت بکوجا، از قبیل مجوز و اساسنامه، بر روی سامانه‌های این وزارتخانه موجود است و استانداری گلستان هم به این سامانه دسترسی دارد. در خصوص ارسال نامه نیز، قبلا هم در هنگام معرفی آقای مهندس فاروقی به عنوان نماینده بکوجا در استان، رونوشت آن نامه به تمام ادارت استان، از جمله استاندار محترم ارسال شده است، لیکن برای مکاتبه مجدد هم مشکلی وجود ندارد. چنانچه پیش‌نویسی برای این مکاتبه، مد نظر شما نمایندگان عزیز در استان می‌باشد برای ما ارسال نمایید.


جمع‌بندی نماینده بکوجا در استان گلستان در خصوص مفاد جلسه

مهندس عیدمحمد فاروقی، با تقدیر از زحمات تمام نمایندگان شهرستانی در استان گلستان، مباحث جلسه را جمع‌بندی نمود و گفت: در یک سال گذشته، فعالیت شبکه ملی-مردمی بکوجا بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده دنبال شد. در این جلسه نیز، مهندس لطفی‌زاده ساختار و اهداف بکوجا را مجددا بیان کردند و امیدواریم که همکاران محترم، هر چه زودتر شبکه نمایندگان بکوجا در بخش ها، دهستان‌ها و روستاها را نیز تکمیل نمایند.

وی با اشاره به لزوم آموزش نمایندگان و تلاش‌های فراوان در این زمینه، از برگزاری کارگاه آموزشی بکوجا در آینده نزدیک خبر داد و افزود: امیدواریم شبکه نمایندگان بکوجا را، تا قبل از شروع فصل زراعت تکمیل نماییم و پس از طی مرحله آموزش، فعالیت نمایندگان بکوجا در روستاها، مطابق دستورالعمل اعلامی از سوی بکوجا انجام شده و توسط نمایندگان بکوجا در سطوح مختلف سلسله مراتب، پیگیری و گزارش شود.


موفقیت فعالیت ترویجی در شهرستان‌های موجود، زمینه‌ساز توسعه فعالیت بکوجا در سایر شهرستان‌های استان گلستان

فاروقی نکاتی در خصوص دغدغه‌های همکاران خود در شهرستان‌ها نیز بیان نمود و گفت: پیشنهاد می‌کنیم که پیگیری فعالیت بکوجا در استان گلستان از سوی دفتر تهران، تنها توسط یک نفر انجام شود و نمایندگان بکوجا در این استان، یک نفر را به عنوان هماهنگ‌کننده فعالیت بکوجا در استان بشناسند. و ضمناً خواهشمندیم که ترتیبی اتخاذ شود که نمایندگان بکوجا، با توجه به شرایط سنی و سوابقی، که دارند فعالیت خود را به روزها و ساعت مشخصی محدود نمایند تا اقدامات ایشان حداکثر بازدهی را داشته باشد.

نماینده بکوجا در استان گلستان، پیرامون توسعه شبکه ملی مردمی بکوجا در 7 شهرستان باقی‌مانده نیز گفت: هم اکنون در 7 شهرستان استان گلستان، مشغول به فعالیت هستیم که موفقیت در این شهرستان‌ها می‌تواند زمینه‌ساز خوبی برای توسعه فعالیت بکوجا در سایر شهرستان‌ها باشد.

در پایان جلسه، سید علی لطفی‌زاده با تشکر از حضور همکاران و آرزوی سلامتی و موفقیت برای ایشان، در پاسخ به دغدغه‌های نمایندگان بکوجا در استان گلستان گفت: آقای ذبیح‌الله محمودی برای هماهنگی فعالیت بکوجا در استان گلستان قبول زحمت کرده‌اند و نماینده اصلی برای پیگیری فعالیت نمایندگان، از سوی دفتر تهران و بازوی جنابعالی می‌باشند. وی از نماینده بکوجا در استان گلستان خواست تا برنامه تماس روزانه آقای محمودی با نمایندگان شهرستانی بکوجا در این استان را تنظیم نماید تا تماس‌ها بدون وقفه و بر اساس برنامه قبلی انجام شوند. لطفی زاده افزود: وظیفه آقای شیخ‌الاسلام‌زاده هم، مستندسازی جلسات بکوجا می‌باشد و ارتباط خاصی با نمایندگان بکوجا در استان‌ها نخواهند داشت. همچنین سرکار خانم لاله، صرفا برای یادآوری جلسات در روز جلسه با نمایندگان بکوجا در شهرستان‌ها تماس می‌گیرند و یا به ندرت، برای اخذ اطلاعاتی از همکاران، برای درج در سوابق و سایت بکوجا با ایشان در ارتباط خواهند بود.

 

 اخبار مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *