چهارشنبه-26مهر1401-دیدار موسس بکوجا با فرماندار آزادشهر.

به نام خدا

دیدار موسس بکوجا با فرماندار آزادشهر

چهارشنبه 1401/07/26

 

روابط عمومی و امور بین الملل بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی (بکوجا) از دیدار سید علی لطفی زاده و هیئت همراه با جواد کریمی فرماندار شهرستان آزادشهر خبر داد.

به موجب این گزارش، این دیدار از ساعت 11:00 روز سه شنبه 1401/07/25 و در محل فرمانداری آزادشهر و با حضور عیدمحمدفاروقی نماینده بکوجا در استان گلستان، سید فضل الله میرفندرسکی نماینده بکوجا در شهرستان آزادشهر و ذبیح الله محمودی رابط دفتر مرکزی بکوجا بانمایندگان بکوجا در استان گلستان برگزار شد.

.

موسس بکوجا- سید علی لطفی زادهجواد کریمی
نماینده بکوجا در استان گلستان- عیدمحمد فاروقی
نماینده بکوجا در شهرستان آزادشهر- سید فضل الله میرفندرسکی
رابط دفتر مرکزی بکوجا با استان گلستان- ذبیح الله محمودی
سیدعلی لطفی زاده  
جواد کریمیعید محمد فاروقی
سید فضل الله میرفندرسکیذبیح الله محمودی


در ابتدای این دیدار مهندس لطفی زاده به تشریح اهداف و برنامه های بکوجا پرداخت و گفت: سازمان مردم نهاد بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی(بکوجا) با هدف بهبود وضعیت اقتصادی کشور تشکیل گردیده و حمایت از تولید و بهبود بهره وری در تولید با استفاده از دانش و فناوری را راهبرد خود قرار داده است و در کنار این موضوعات با توجه به اهمیت نقش عامل انسانی در تولید ناخالص داخلی هر کشور و نیز نقش تعیین کننده آن در بهبود بهره وری در تولید، موضوع استعدادسنجی از عموم مردم کشور با اولویت نیروهای کار فعلی و نیروهای کار آینده که امروز در مدارس و دانشگاه ها مشغول تحصیل می باشند را در دستور کار خود قرار داده و بدین منظور اکنون نه آزمون مختلف استعدادسنجی و رغبت سنجی را بر روی وبگاه خود به نشانی bekooja.com بارگذاری نموده و در حال حاضر نیز همه خدمات خود را به صورت رایگان ارائه می نماید.

تشکیل شبکه ملی- مردمی بکوجا، با هدف ترویج استفاده از دانش و فناوری

موسس بکوجا اهداف این سازمان مردم نهاد در استان گلستان را بهبود بهره وری در تولید دانه های روغنی با اولویت کلزا، بهبود بهره وری در تولید پنبه و دام سبک عنوان نمود و نحوه انجام فعالیت های بکوجا را از طریق ایجاد شبکه ملی-مردمی بکوجا متناظر با تقسیمات کشوری و انتخاب نماینده در هریک از شهرستان ها، بخش ها، دهستان ها و روستاهای استان عنوان نمود که کار آنان ترویج استفاده از دانش و فناوری در تولید است.

تشکیل شبکه ملی- نخبگان، با هدف انتقال دانش و فناوری روز به تولیدکنندگان

سید علی لطفی زاده افزود: شبکه دیگری که در استان تشکیل داده ایم شبکه ملی نخبگان بکوجا می باشد که متشکل از اساتید دانشگاه و پژوهشگران موسسات تحقیقاتی و صاحب نظران حوزه های یاد شده می باشند و وظیفه اصلی آنان، انتقال دانش و فناوری روز به تولیدکنندگان می باشد.

لطفی زاده با تشکر از زحمات ارزشمند مهندس میرفندرسکی نماینده بکوجا در شهرستان آزادشهر وی را انسانی متعهد، متخصص، پرتلا و با اراده و خودباور دانست که همه هم و غم خود را به بهبود وضعیت اقتصادی مرم شهرستان آزادشهر اختصاص داده است و اظهار امیدواری نمود تا با حضور ایشان و حمایت های فرمانداری از فعالیت های وی، شاهد تحولی جدی در وضعیت اقتصادی شهرستان آزادشهر باشیم.

آزادشهر، پایلوت اشتغال پیشرو در استان گلستان

مهندس لطفی زاده به پیشنهاد مهندس میرفندرسکی برای تبدیل شهرستان آزادشهر به عنوان پایلوت اشتغال پیشرو در استان گلستان نیز اشاره نمود و از تکمیل 80% مطالعات انجام شده برای اشتغال پیشرو و آینده نگر در شهرستان آزادشهر خبر داد و اطهار امیدواری نمود که در دیدار بعدی با فرماندار آزادشهر، گزارش نهایی این موضوع مطرح گردد.

در خاتمه این دیدار جواد کریمی فرماندار شهرستان آزادشهر نیز از آشنایی با لطفی زاده و هیئت همراه اظهار خوشوقتی نمود و آمادگی خود را برای همه نوع حمایت از فعالیت های بکوجا در شهرستان آزادشهر از جمله معرفی آن در جلسه شورای اداری شهرستان و نیز توصیه به شوراهای اسلامی روستا و دهیاران برای همکاری کامل با بکوجا اعلام کرد.

فرماندار آزادشهر حسن انتخاب مهندس میرفندرسکی به عنوان نماینده بکوجا در شهرستان آزادشهر را نیز تبریک گفت و وی را فردی جهادی و انقلابی و مرد میدان توصیف کرد که آثار ارزشمندی از خود در زندگی اقتصادی مردم منطقه باقی گذاشته است.

اخبار مرتبط

·        چهارشنبه-28مهر1401-برگزاری اولین دوره آموزشی برای نمایندگان بکوجا در شهرستان آزادشهر.

·        چهارشنبه- 28 مهر 1401-برگزاری اولین دوره آموزشی برای نمایندگان بکوجا در شهرستان گنبد.

·        پنجشنبه-27 مهر1401-برگزاری اولین دوره آموزشی برای نمایندگان بکوجا در شهرستان ترکمن.

·        پنجشنبه-28-مهر1401-برگزاری دومین جلسه کارگروه کلزا در استان گلستان- تاکید بر ضرورت تربیت متخصص زراعت کلزا.

·        سه شنبه-26مهر1401-معرفی بکوجا در شورای اداری شهرستان آق قلا.

·        پنجشنبه-28مهر1401-دیدار موسس بکوجا با استاندار گلستان – هم افزایی در فعالیت های مشترک.

·        سه شنبه- 26مهر1401-بازدید موسس بکوجا از روستای وامنان در شهرستان آزادشهر.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *