شنبه-10مهر1400-سایت بکوجا

به نام خدا

سایت بکوجا

روابط عمومی و امور بین الملل بکوجا از برگزاری جلسه تصویری سایت بکوجا از ساعت 14:00 روز پنج شنبه مورخ 1400/07/08 و با حضورمهندس سیدعلی لطفی زاده موسس بکوجا و آقایان مهندسین جواد رادسعید، رضا فرخی راد، علیرضا میرزایی و حسین شریفی پور و خانم فرشته لاله در ارتباط با " سایت بکوجا" خبر داد.



سید علی لطفی زاده
رضا فرخی راد
علیرضا میرزایی
جواد راد سعید

فرشته لاله


سیدعلی لطفی زاده
رضا فرخی راد
علیرضا میرزایی
جواد راد سعید
فرشته لاله


به گزارش روابط عمومی بکوجا این نشست ویدئویی حول محور بهبود سرعت سایت و روش های بهبود سرعت برگزار شد.

روابط عمومی بکوجا از عدم انجام اصلاحات و بررسی های سئو سایت توسط مهندس شریفی پور به دلیل سفر ایشان و همچنین انجام اصلاحات توسط مهندس میرزایی و بارگذاری آنها امروز به دلیل مشغله کاری و زمان بر بودن انجام اصلاحات خبر داد.

براین اساس مقرر شد مهندس شریفی پور طی چند روز آینده زمان بیشتری در بررسی سایت بگذارند و عوامل مختلف تاثیر گذار در سرعت سایت و همچنین عوامل تاثیرگذار در روند نزولی رنک الکسا را بررسی نمایند تا براساس خروجی بررسی های مهندس شریفی پور و تاثیرات تغییرات انجام شده توسط مهندس میرزایی تصمیم گیری در خصوص نحوه load سایت و تصاویردر جلسه آینده انجام شود.

به گزارش روابط عمومی بکوجا در جلسه ای که در ساعت 15 به منظور بررسی سایت استعدادیابی بکوجا برگزار میشود، مهندس فر خی راد توضیحاتی در خصوص سایت بکوجا مطرح نمود که با توجه به توضیحات ایشان یکی از اصلی ترین مشکلات سایت بحث render-blocking می باشد. وی افزود سایت بکوجا را نمی توان از جمله سایت های کند مطرح نمود بلکه مشکل سایت را بخش loading ابتدای سایت دانست.

مهندس شریفی پورضمن معرفی سایت پست به عنوان سایتی مشابه با بکوجا از نظر حجم و تعداد بالای تصاویر با توجه به افت رنک الکسا و کاهش سرعت سایت همزمان با تغییر قالب که با تغییر همزمان هاست انجام شد افزود در صورت عدم تغییر config هاست مورد استفاده با هاست قبلی از وجود مشکل فنی در سایت  از جمله غیرفعال بودن کش سرور خبر داد براین اساس مقرر شد خانم لاله این مورد را از هاستینگ پیگیری نماید.

وی همچنین از تاثیر iframe در سرعت سایت خبر داد و در خواست غیر فعال کردن موقت ویدئو ها در صفحه اصلی به منظور تست سرعت را مطرح نمود.

براین اساس مقرر شد موارد قالب سایت توسط مهندس میرزایی در اختیار مهندس شریفی پور قرار بگیرد تا موارد زیر به منظور تست تاثیر آنها بر سرعت سایت انجام شود.

  1. حذف موقت ویدئو ها از صفحه اصلی
  2. حذف loading در ابتدای بارگذاری صفحه
  3. افزودن lazy loading به بارگذاری صفحه

اخبار مرتبط:



  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *